everythinghorzes

Kalvsund.

Publicerad 2012-05-23 22:01:42 i Okategoriserat,

Tror inte jag berättar de men nästa vecka från Onsdag - Torsdag åker hela vår klass till kalvsund och sover där en natt.De ska bli jättekul och jag ser fram emot de.
De dåliga är att min brorsa tar studenten på Torsdagen klockan 13:00 så jag får ta en tidigare färga också får mina föräldrar hämta mig vid färjan.Lite krångligt men jag vill inte missa klassresan !
(Kalvsund)


Haha vår klass för x-antal år sedan.Alla förutom tre går kvar,en fick hoppa ner en klass och två slutade.
Dock har vi fått in typ 3-4 st :))

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela