everythinghorzes

Hemma.

Publicerad 2012-05-17 16:41:51 i Okategoriserat,

Hos Greta så var vi ute och gick med hennes hund,sen åkte vi till torget och kollade i affärer och åt på espresso house yummie.Prövade btw dip dye i mitt hår så nu är mitt hår rosa,älskar de :)) ♥
När vi var hemma igen så satt vi typ och prata om allt möjligt och vid fyra typ åkte jag hem.
Nu har jag tryckt i mig en  big mac & co och ska till stallet om ca 1 timme.
/Olivia
(Svarar på frågestunden antingen på Lördag eller Söndag)


Kommentarer

Postat av: Lova

Publicerad 2012-05-17 20:38:33

Snälla skulle du kunna ta kort på ditt rosa hår!!! och lägga ut på bloggen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela