everythinghorzes

Friday.

Publicerad 2012-05-11 08:29:39 i Okategoriserat,

Hej,passar på att göra ett snabbt inlägg nu eftersom vi har sovmorgon till halv tio.Fast mamma hade glömt av de så hon går och väcker mig redan halv åtta -.-
Efter skolan så ska jag och Ebba kolla på en present till Josefine,vi ska nämligen hem till henne ikväll.
Sen så ska jag snabbt hem och ut och jogga,och vid fem-sex tiden åker jag till Josefine och är där hela kvällen.
Någonstans mellan de så ska jag åka till stan och hämta ut mitt startnummer och kolla på min kusin när hon gör ett chearleader uppträdande eftersom hon gör de fre-lör-sön nu under gbg's  varvet helgen.
Nu måste jag sticka,hade gött.
/Olivia

Dagens outfit fast med svarta byxor och en vit sjal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela