everythinghorzes

Fredag.

Publicerad 2012-05-18 23:11:03 i Okategoriserat,

Hej jag kom hem för ty 30 min sen och ja de gick lite fel på slutet om man säger så..
Hade de jättekul oxå ringde min kompis mamma och sa att hon väntat i typ 2 timmar och då började vi springa till utgången.
Men då sprang min kompis ifrån mig och jag hittade henne inte och jag hade ingen mobil.
Så dem fick ringa mina föräldrar så dem kom och jag fick gå till infohuset och ringa därifrån och nu är jag hemma :/:(
Som ni kanske fattar blir de ingen mer bloggning idag..
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-05-19 10:08:35

Hittade ni henne, var var hon?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela