everythinghorzes

Död.

Publicerad 2012-05-16 20:20:24 i Okategoriserat,

Snacka om att jag har ont i fötterna,har inte tagit av mina skor föräns för 1 timme sedan och jag har haft på mig skorna sen klockan 8.
Imorse åkte jag somsagt till pappas jobb och var där i typ 1½ timme.Sen åkte jag till arken och fick städa typ 4 burar och skanna varor.Fick även typ spruta in c vitamin till marsvinen,haha fick typ jaga dom i 10 minuter innan jag fick fast dem.
Vid tre tiden hämtade mamma mig och vi åkte till XXL och jag köpte en tröja där (Bild kommer) sen åkte vi till torget för mamma skulle köpa något men jag passade på att köpa en bikin,en kofta och en plånbok (bild kommer på de med)

Nu ska jag ta något att äta eftersom jag inte ätit sen vid elva och sedan laddar jag upp bilder på de jag köpt.
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela