everythinghorzes

Dagens ridpass - Pippi.

Publicerad 2012-05-10 21:50:59 i Okategoriserat,

Egentligen heter hon typ pippa poppa picture eller något,Haha.

Men vid hade dressyr och jag hade då Pippi som är d- ponny ch rätt pigg.
Idga var först gången hon hade sitt nya träns som inte hadebett,inte hackamore utan typ ett sånthär .
Hon var rätt svår att rida med de eftersom man var tvungen att svänga med båda tyglarna om man skulle ställa eller så.Eftersom annars så typ blev de ojämt eller något sånt.
Vi red typ mest skänkelvikningar vilket gick hur bra som helst,hon lyssna på minsta vink och satte alla skänkelvikningar helt klockrent :D!
Jag är nöjd med henne och de tar ju 1 lektion eller 2 innan typ man kommeihåg hur man ska rida henne oså.
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Vanne

Publicerad 2012-05-15 19:40:40

Gud vad kuuul <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela