everythinghorzes

Dagens ridpass - Euro.

Publicerad 2012-05-17 22:02:17 i Okategoriserat,

Vet inte varför men jag fick undebara Euro istället för Pippi vilket jag är glad för.
Vi skulle rida utan stigbyglar på volterna.De var sjukt jobbigt att rida lätt utan stigbyglar men man måste ju öva.
Och i galoppen var han så sjukt fin,han har aldrig varit så duktig och de var verkligen de bästa passet jag någonsin ridit  på någon häst!♥
Dock fick jag knappt galopperat något i vänster varvet eftersom en i min grupp bara typ slängde sig ut framför en och typ hade lika samlad galopp så de nästan var skritt,Så han inte fick plats att galoppera.Men de var ju varken mitt eller Euros fel så jag är super nöjd,Han var dessutom super fin i traven och trampa på och sänkte huvudet och de var lätt att sitta ner på honom.
Önskar att någon hade filmat då han var så sjukt fin,menmen.

/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela