everythinghorzes

Dag 3:

Publicerad 2012-05-05 12:15:00 i Okategoriserat,

dag 3: en bild på mig + 10 fakta meningar.


Jag älskar att läsa bloggar, de är grymt kul att läsa om andra åsiket och vad de gör osv de är som att läsa en tidning gratis fast den uppdaterar ca 5 gånger per dag = awesome.

Djungelns drottning är mitt favorit program,älskar det .Sjukt kul :D!

Folk i allmänhet är oftast mer rädda för spindlar än för döden.

Alla isbjörnar är vänsterhänta.

100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen.

Vi föds utan knäskålar,de är först utvecklade vid 6-års ålder.

En guldfisk kommer bara ihåg de tre senaste sekunderna av sitt liv.

Under ett år sväljer du 14 insekter medans du sover.

En snigel kan sova i 3 år.

En ankas kvackande ekar inte,ingen vet varför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela