everythinghorzes

Dag 10:

Publicerad 2012-06-19 15:26:00 i Okategoriserat,



(HAHA om ni kommer ihåg hade jag sånna här "days" för ett tag sedan och glömde publicera sista dagen ,här får ni den iallfall bättre sent än aldrig)

dag 10 : vad jag ofta får beröm för
 
Något jag väldigt,väldigt ofta får beröm för är mina tänder,haha.
Nästan varenda person jag träffar säger att jag har kritvita tänder och undrar vad jag har gjort för att få de så vita.
Svaret är att jag borstar tänderna morgon och kväll,every day ;)
 

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela