everythinghorzes

13/05.

Publicerad 2012-05-13 19:50:32 i Okategoriserat,

Hej,är äntligen hemma.Nyduschad och trött.
Först sprang jag ju göteborgs varvet,sträckte mitt lår i starten men jag sprang ändå.Slutade på plats 29 kunde ha sprungit lite fortare menmen.
Sen stack jag hem och åt och åkte vidare till stallet där de var stallvärdinneridning.
Red Pippi och de gick skit dåligt,man kan inte jobba henne med de tränset..Orkar inte ens förklara.
Btw,håller på att ladda upp en film på YT där jag visra hur man gör en donut eftersom jag fick förfrågan om att göra de =)

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela