everythinghorzes

Trevlig Fredag..

Publicerad 2012-03-09 21:43:35 i Okategoriserat,

Sitter helt Forever Alone i soffan och kollar på " The voice Svergie "

Förut idag var jag hos hästarna med Isabelle där vi tog ut Expo och Pongo och först red jag Expo.

Han var verkligen jättefin förutom att han blev lite springig i galoppen men han är ju inte särskilt vältränad än men han kommer nog bli riktigt fin med lite träning :)

Sen red jag Pongo lite och eftersom han inte blivit riden på en vecka så vart han rädd för allt.

Vattenpölar,hovavtryck och små gropar i gruset m.m
Han var i vilket fall mjuk i munnen :D
Imogon blir det att rida Lolis,får se vad vi hittar på,anatgligen dressyr ;)

Ska ner och hämta chips hejdå.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela