everythinghorzes

This or That.

Publicerad 2012-03-18 10:00:00 i Okategoriserat,

blått – grönt

chokladchips

svart
– vitt

skinnjacka – jeansjacka

linne – t-shirt

sol –
måne

Banan/Äpple

Hoppa högt 1 hinder/Hoppa lågt bana

Cola
/Fanta

b-ponny/c-ponny

Mamma/Pappa
Hästblogg/Vardagsblogg

Bikbok/h&m

Brun
/Fux

Fux/skimmel

Svart/skimmel

Några bra vänner/ En bästa vän

Pannkakor
/plättar

Pizza/Hamburgare

Blogga
/facebook

Iphone / Dator

Fläta
/ Toffs
Gina Tricot / New Yorker

Kenza skinnjacka / Vita Converse

Converse
/ Palladium,Beror på färg..

Jeans / Skinnbyxor

Blogg / Facebook

Vit Iphone / Svart Iphone

Iphone 4 / 4s

ponny
/häst

vojlock/schabrak

Blåkavaj/svartkavaj

Brunsadel
/svartsadel

lång man/kort man

Skäck/brun

Hästbuss
/hästtransport

Stockholm/Göteborg

sommar/vinter

Varm oboy/ kall oboy

Lat häst/snabb häst

Ni får gärna ställa några sånna här också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela