everythinghorzes

Hemma !

Publicerad 2012-03-18 18:17:17 i Okategoriserat,

Sov ju som sagt hos Greta.

Igår så åkte jag till henne vid fem och vi spelade typ little big planet tills elva då vi satte på filmen Secreteriat och kollade på den tills typ ett.

Sen imorse gick vi först en runda med henne's hund och sen spelade vi mw2,lbp & ssx.

När vi tröttna på det så gick vi till Triumph och burget king och åt där sen stack jag hem.

Ska snart ut och springa med Issa eftersom jag inte gjorde det igår ..

/Olivia

Kommentarer

Postat av: Alwa

Publicerad 2012-03-19 19:50:54

Kan inte du göra ett sånt här "visste du att" inlägg någon gång med ny bra fakta för det är kul att lösa om det!!<3;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela