everythinghorzes

Fridaaaaaaay.

Publicerad 2012-03-30 22:57:46 i Okategoriserat,

Hehehehe hoppas ni fattat det,menmen efter skolan åkte jag och Semlan till Torget.
Köpte ett vitt linne med typ en ficka och knappar,As najs på sommaren.
Sen ladda jag ner en film och den svenska filmen funka inte så de fick jag skita,Haha vem orkar kolla på en engelsk film när man typ somnar.
Hela kvällen har jag försökt göra en videblogg men de slutar såååååååååå oseriöst så jag fick ta bort allihop.
De blev ingen B & j idag för när jag var i affären så fattades det 2 kronor -.-
Ska nog typ gå och lägga mig innan jag somnar på tangentbordet..
Hoppas jag kan ta med kameran imorgon när jag ska till hästarna så ni får bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela