everythinghorzes

Frågor.

Publicerad 2012-03-04 12:50:41 i Okategoriserat,

På vilken klubb började du rida?: Långberga Ridklubb.

Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Sandra,världens bästa ridlärare!

Vilken häst har lärt dig mest?: Borka / Lola ♥

När började du tävla högre än klubbtävlingar?: AHr inte tävlat mer än klubbtävlingar :/

Vilken häst har du mest placeringar med?: Har bara ridit clear orunder :/

Dressyr:
Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Lola typ haha ;)

Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Har bara tävlat dressyr clear rounder.

Hoppning:
Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Borka, 1m.

Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: 80 cm Borka.

Vad har du tagit för placeringar i år?: Har inte tävlat detta år.

Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Bara tävlat på Långeberga men Billdal verkar ha bra tävlings anläggning ;-)

Häst: 
Vem är den hetaste hästen du ridit?: Lillie under vintern haha.

Vem är den starkaste hästen du ridit?: Pippi.

Vem är den minsta hästen du ridit?: Madicken en shettis.

Vem är den största hästen du ridit?: Expo tror jag.

Vem är den häst du tog grönakortet på?: Har inget haha.

Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Borka eller en klubbtävling då.

Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Borka haha ;)


Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Ingen.

Antingen eller:
Häst - Ponny

Dressyr
- Hoppning

Utomhustävling - Inomhustävling

Satsa för seger - Fisrida

Vitt schabrak - Personlig färg

Ridstövlar -Chaps

Spilta - Box
Spån- Halm

Räcke - Oxer
Kompisar i hagen - Ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela