everythinghorzes

Expo.

Publicerad 2012-03-06 22:36:13 i Okategoriserat,

Haha låg i soffan i min onepiece och åt ben och Jerry så ringde Issa så jag stack med henne och fotade henne och Expo.

Sen så fick jag sitta upp lite och Gud så fin han var.
Jätte lätt att ställda och forma och han var rätt lugn.
Det sluta med ett pass på en och en halv timma men han behövde hårdtränas så att han är dit fit fore fight för tävlingsäsongen ;)
Nu ligger jag i sängen nu duschad och ska snart släcka lampan och sova.
Godnatt <3

Trött kanin från imorse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela