everythinghorzes

Dagens to-do.

Publicerad 2012-03-17 10:40:25 i Okategoriserat,

Såhär kommer min dag se ut,

*Stallet,Uteritt på Lola

*Träna /Springa

* Duscha

* Fixa massor utav tidsinställda.


* Åka till Greta och sova där


Detta är det jag ska göra idag,ska försöka blogga emellan det också.

Först nu så ska jag ut i regnet och rida Lola,ensam.. Sen ska jag antingen cykla på
vår träningscykel här hemma eller så ska jag ut och springa,beach 2012 !

Och däremellan ska jag försöka fixa lite tidsinställda då jag inte kommer sitta vid datorn särskilt mycket.
Sen åker jag hem till Greta och sover där,Gött !

Have a good day.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela