everythinghorzes

Dagens ridpass,Lola ♥

Publicerad 2012-03-03 23:35:41 i Okategoriserat,

Stack till hästarna vid elva tiden där jag först mockade och gav dom hö.
Efter det så borsta jag bort all lera som satt fast,Fick typ skölja av hela benen med vatten ;-)
Sen kom Issa och vi red iväg till Tippen = Hästarnas sommarhage.
Där hade vi det super mysigt och galopperade en massa i solskenet.
Så det blev alltså en kravlös uteritt :D
Min dator dampa så det gick inte atta ladda upp en bild på dagens outfit,Men vi avr iallfall turkosa hela vi ;)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela