everythinghorzes

Dagens ridpass -Borka.

Publicerad 2012-03-27 21:28:49 i Okategoriserat,

När jag kom till stallet så kolla jag när Vilma red Simon sen fick jag skritta av Toto för Sandra hade ridit honom i pausen, vilket var kul :D

Hoppningen;

Vi skulle hoppa liknande som i Söndags.

Han var fin på framridningen och framhoppningen,men sen när vi skulle hoppa hela serien börja ha vägra dock var de endast 3 st gånger typ så det var bra ändå :)

Jag är ändå hyfsat nöjd med honom,i slutet hoppa vi ca 90-95.

Hinner nog inte blogga mer idag då jag har två läxor att göra tills imorgon.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela