everythinghorzes

Dagens ridpass.

Publicerad 2012-03-24 14:47:35 i Okategoriserat,

Gick ner vid tolv tiden och mockade,gav dom hö,borstade Lola & Joddy och gav Lola sin mat.
Sen tränsade jag Lola och red iväg till galoppstigen som jag red på förra veckan och där travade jag och galopperade lite. Sen svängde jag ner till skogen och skuttade över två träd som fallit ner vilket Loal tyckte va kul :)
Skrittade sedan tillbaka och gosade lite med henne innan jag gick hem.
Inte bild från idag som ni kanske ser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela