everythinghorzes

Dagens ridpass.

Publicerad 2012-03-10 19:35:19 i Okategoriserat,

Först så gjorde jag iordning världens lergris a.k.a Lola ;)

Så red jag iväg till fotbollsplanen tillsammans med Issa.

Jag red först på mittvolten och hon var jättemjuk i munnen så jag hade lätt kunnat rida med sytrådar idag ;)

Men sen så vart hon rätt seg så det kändes som hon fastnat i sirap när vi börja trava.

Prövade att göra galoppfattning från halt och det funkade super men den galoppen höll väll ett halv varv i volten,Så det gick väl inte särskilt bra idag men det kan inte alltid gå bra.
Red henne i ca 20min.

I slutet då tog jag Expo för Issa hade bråttom och Expo behövdes ridas lite lite till så jag satt upp på honom och han var sjukt fin. Pigg men super fin,red honom i skritt och trav i ca 15 min.

Hade med mig kameran men jag fick inte tid till att fota så det blev inga bilder.

/Olivia

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-03-10 22:23:31

Sv;Alltså Jag kan göra headers till vissa men ifall du vill ha en kan jag göra ene till veckan:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela