everythinghorzes

Dagen ridpass.

Publicerad 2012-03-20 20:12:39 i Okategoriserat,

Först så fixade vi iordning Expo och Pongo så red jag Expo först.
-
-
I början var han lite stel och vill gärna öka traven o.s.v men jag gjorde övningen
med att göra en volt i varje hörn och han började slappna av jättefint då och tugga på bettet.
-
-
Sen körde jag och Issa lite tävlingar som t.e.x den som skrittar snabbast till staketet.
Då bytte vi hästar så jag tog Pongo och han var jättefin oså men när han galopperade så sakta han av till
trav och svängde så jag ramla av,haha. Fick inte jätte ont men de kändes,nu gör dte iallfall inte ont :)
-
-
Sen red vi tillbaka och hämtade Lola & lämnade Expo så skrittade vi ut en kortis på dom :)
Tog lite bilder på dom som kommer snart. Ska bara ladda upp dom;)

'Sneak peak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela