everythinghorzes

Dagen i text.

Publicerad 2012-03-15 21:48:58 i Okategoriserat,

Hejhej.

Först stanna jag till vid Frölunda torg efter skolan för att leta efter ett ställe att jobba på imorgon men det fanns typ inget ställe där dom kunde ge ut pengar :/

Sen åkte jag till stallet och var stallvärdinna och gjorde allt där.

Sen var det egentligen ridning men vi hade visst teori, fast vi skulle kolla när vår ridlärare Sandra red så skulle vi skriva på ett protokoll och kolla vad hon kunde förbättra osv.
Innan lektionen så satt jag och kolla när Sandra red Pippi och Madde red Simona (den nya hästen).
Efter att både Madde och gett upp med Simona så fråga Sandra helt plötsligt om jag ville pröva att rida Simona ! Haha vet ni hur glad jag blev ?:DDD

Hon var iallfall rätt hård i munnen men jag fokusera bara på att få fram henne eftersom de sa att hon var seg.

Men jag tyckte hon var rätt framåt och hon var utförlig att rida !!

Ska nu er och äta nu så det blir nog inga mer inlägg,sorry..

/Olivia

Kommentarer

Postat av: Vendela

Publicerad 2012-03-16 12:13:41

Haha, jag kan förstå att du blev glad att rida henne ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela