everythinghorzes

Visste ni att..

Publicerad 2012-06-26 11:23:27 i Okategoriserat,

*När jag var 8 år så var vår famlij i Thailand i 1 månad.
 
*Jag har brutit samma arm 3 gånger.
 
*Jag har haft spikar i min arm.
 
*Jag köpte Frodo för våra kompisar på landet frågade om vi vill få deras kanin och när dom skulle "besiktiga" den så visade de sig att dens tårkanal hade gått sönder så dom fick avliva den. Och då köpte vi Frodo.
 
*Mitt högra öga ser mycket sämre än mitt vänstra.
 
*När jag ätit mig proppmätt,håller de max 30 min.Är aldrig mätt i typ 2 timmar.
 
*Jag älskar att shoppa.
 
*Min favorit glass är magnum almond.Drogar den verkligen,äter den varje dag/varannan.Den är så sjuukt god och om inte den hade funnit hade jag typ dött.
 
/Olivia
 
 
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2012-06-26 18:52:46

ska du bara få en lins på ditt ena öga?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela