everythinghorzes

Svar på kommentar!

Publicerad 2012-06-19 22:55:26 i Svar på kommentar.,

Svar:
1.Nej jag andvänder inte eltandborste,faast de lockar lite att köpa en då jag är aningen lat ;)
2.Seriöst aldrig,haha typ 4 gånger per år eller något :)
3.Jag dricker läsk rätt ofta men de har blivit som en vana att dricka så inte läsken nuddar tänderna då de är  då tänderna blir bruna/fräter när man nuddar läsken på tänderna.Tycker de isar i mina tänder när de  nuddar typ,så de gör inget hur mycket läsk jag än dricker för de skadar ändå inte mina tänder ;)Och godis äter jag inte då jag har godisförbud men de är slut om typ  två veckor,sköööönt har haft de i typ ett halvår.Men när jag inte har godisförbud äter jag de typ Fre,Lör eller så äter jag inte alls då chips är såå mycket godare!
4.Jag tar de som står framme typ,haha nämen jag andvänder iprincip alltid colgate :)
 

Hoppas du blev nöjd med svaren :)
 
/Olivia
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2012-06-20 01:22:42

japp, men varför har du godisförbud?

Svar: Jag har de för att jag frågad om det haha.Nämen det är väl för att jag vill ha pengar och bli nyttigare :)
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela