everythinghorzes

Sommar 2012 - yolo ♥.

Publicerad 2012-06-17 22:43:56 i Okategoriserat,

Längtar något sjukt till sommarlovet,denna sommaren kommer bli så sjukt bäst!
 
*Ska vara med mina bästa vänner.
 
*Rida massor jag och Isabelle har också pratat lite om att rida typ vid ett-tiden på natten en gång,ur-mysigt!♥
 
*Bada och sola hur mycket som helst.
 
*Ha de världsbäst på vårt nya sommarställe och gör ännu mer galna sak med min fina vän Maja.
 
*Vara på ridläger en vecka på alleby med en utav mina bästa vänner ♥!
 
*Vara på "ridläger" hos Jossan med Jossan,My,Issa och Felicia ♥(kanske någon mer)
 
Detta kan inte annat än bli bäst!♥
 
 
/Olivia

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela