everythinghorzes

Skolavslutning - 2012.

Publicerad 2012-06-13 18:35:18 i Okategoriserat,

Tänkte berätta lite om hur min skolavslutning'sdag ser ut !.

Först så ska hela vår klass samlas vid 09:00 i klass-rummet och ta farväl,haha nä men vi ses ju efter sommaren.
Sen ska vi ta farväl av vår undebara lärare Katarina som ska bli rektor,även fast man får aggrodamp på henne ibland så är hon ändå sjukt bra!.
Klockan 10:00 ska vi gå till kykan och typ göra allt som ska göra där nästan alla femmor ska sjunga euphoria (pinsamt) och rektorn ska hålla tal osv..
När allt är klart åker jag med två utav mina bästa vänner till Liseberg och är där resten av dagen - AWESOME ♥!

/Olivia


Avslutning's-outfiten.Har valt en annan då denna känns föör fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela