everythinghorzes

Orust.

Publicerad 2012-06-21 09:04:07 i Okategoriserat,

Idag drar vi till vårt sommarställe där vi ska vara hela helgen,vi ska flytta in alla nya möbler i nya huset osv..
Sen ska vi fira midsommar hos farfar som bor där,eftersom vi ska åka typ nu måste jag hoppa över ridningen.
 
Desutom skulle jag köpt en sak av en tjej på stallet oså imorse när jag skulle säga att jag ville ha de så var de sålt,-.- hade värkligen ställt in mig på sakerna ,sååå snygga! :(
 
Aja har något tidsinställt annars kommer de vara rätt öde här på bloggen i helgen.
 
/Olivia (kameran hänger med så vänta er bilder när jag kommer hem)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-21 09:30:36

Vart på Orust ligger det :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-21 09:30:47

Vart på Orust ligger det :)

Svar: Vårt "gammla" sommarställe ligger på Edshultshall,nära mållösund om de förklarar bättre :) och de nya ställe ligger typ 5 min ifrån som heter hällevikstrand :)
Olivia skoglund!

Postat av: Alwa

Publicerad 2012-06-21 13:58:42

Glöm inte att jag har tävling på bloggen. Det enda man behöver göra för att vara med är att kommentera något snällt. Jag lottar ut en vinnare, och priset är 50 kommentarer på vinnarens blogg. Och inte nog med det, på samma inlägg. Haha.. För det är ju roligt att ha många kommentarer? Ha en bra dag! Kram!

Postat av: Alwa

Publicerad 2012-06-21 13:58:53

Glöm inte att jag har tävling på bloggen. Det enda man behöver göra för att vara med är att kommentera något snällt. Jag lottar ut en vinnare, och priset är 50 kommentarer på vinnarens blogg. Och inte nog med det, på samma inlägg. Haha.. För det är ju roligt att ha många kommentarer? Ha en bra dag! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela