everythinghorzes

Onsdag.

Publicerad 2012-06-20 18:34:48 i Okategoriserat,

Hej på er.Imorse så satt jag vid datorn tills typ klockan två,haha.
 
Sen så var Selma och Alwa och köpte glass och då joinade jag dom och följde med dom hem till Selma.
Vi åkte till fiskebäck och badade de var väl inte särskilt varmt men man kunde ändå vara i ett tag.Haha grym som jag är så hoppade jag i utan att känna på vattnet,var dock typ rädd att min kropp skulle dö för de skulle bli sån förändring så fort typ om ni fattar,haha.
 
Nu är jag hemma hos Selma och vi typ är vääldigt osociala men de finns ändå inget att göra.
Ska dra mig hem åt om typ en 15 min,ska kolla när min syster spelar match mot hovås billdal,kul :)
 
/Olivia
 
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2012-06-21 19:43:43

söti

Svar: Tack ;)
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela