everythinghorzes

Minnen.

Publicerad 2012-06-24 21:56:41 i Okategoriserat,

Haha sitter och kollar igenom lite inlägg jag gjorde från när jag började blogga.
Jag har verkligen "utvecklat" min skrivning,har mer läsvärda inlägg och fräschare bilder vilket är posetivt :)!
 
Lite 'tips' som får mig att vilja läsa din blogg.
*Jag tycker att man har en bild i varje inlägg,de behöver inte vara en ny bild varje gång men man behöver andvända samma bild 10 gånger om ni fattar vad jag menar.
*Blogga ofta,jag vet att man inte alltid har tid och skolan,familj,vänner m.m kommer såklart före men minst 1 inlägg per dag.
Om du inte har tiden kan du fixa tidsinställda någon dag när du har tid över :)!
De var lite tips som jag försöker "följa".
Haha ni  inser nog vilket av inläggen som är skriver när osv..

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela