everythinghorzes

Lördag.

Publicerad 2012-06-16 10:32:02 i Okategoriserat,

Hej,hann inte blogga igår.Skolavslutning-Liseberg-Svergiematch.Gick och la mig direkt efter matchen, var svintrött.

Igår var de ju somsagt skolavsluitning och det gick bra under uppträdandet oså,sen stack jag Alwa,Klara,Ebba och  Ebbas mamma med Ebbas lillebror och Ebbas familjs kompisar med Ebbas lillebrors kompis som också hade med sig en annan kompis,HAHA.
När vi åkt lite så kom Klara typ "låtsas syster" sitkul hade vi :)

När Klara,hennes syster och Alwa åkt hem så gick vi runt lite och spelade,köpte fish and chips sen åkte vi.

Eftersom vi hoppade av vid ruddalen så var de en liten bit och gå coch då frågade vi typ alla som gick förbi om dom var taggade inför matchen,kan sga att vi fick blandade svar.

Haha sen hade vi lite springtävlingar oxå,kul ;)

Nu ska jag käka sen sticker jag till Lola forever alone för Issa är väg i Skåne.

Hörs när jag är hemma igen.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela