everythinghorzes

LOL.

Publicerad 2012-06-17 20:04:12 i Okategoriserat,

Kan berätta lite kortfatta om filmen.Obs,kan varna att jag typ berätta lite för mycket om filmen så för er som ska se den kan hoppa över detta inlägge ;-)


De handlade om en tjej som hetter Lola (Miley cyrus) även kallad Lol.

Hon var typ ihop med en kille som sen gjorde slut då han träffat en annan.Och sen blev hon och henne kill-bästis (kayl) kära och typ blev ihop ,men de hände en sak (;)) som gjorde att Lola trodde Kayl var ihop med en annan eller typ höll på med en annan i smyg och då så blev dom ovänner.

Men sen fick hon reda på att de var en annan som höll på på toan som hon trodde var Kayl.Och då blev dom vänner eller ihop igen så slutade de braa :) De hände såklart en massa annat under tiden som att Lola's mamma läste henne dagbok osv..

5 av 5 toast.

/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela