everythinghorzes

Lejla.

Publicerad 2012-06-12 15:28:40 i Okategoriserat,

Hej på er.Just nu är jag hemma hos Lejla med Alwa och Lejla såklart.Har seriöst fått magmuskler av allt skratt.

Efter skolan så gick vi till naked juice bar (typ smoothie bar) där Alwa och Lejla köte smoothie.Sen gick vi till espresso house där jag köpte en frapino och sen vi till ett café där vi käkade kladdkaka,tjockisar.

Vi sitter nu oc kollar på tv och typ dör av skratt ;-)

Vi hörs senare /Olivia.


Hahah Lejla har precis sprutat sjukt mycket parfym i rummet för jag sa att de stank så man behöver typ gasmask !

Kommentarer

Postat av: Julia Michailoff

Publicerad 2012-06-12 19:17:58

Fin blogg :)

Postat av: Andrea

Publicerad 2012-06-12 21:57:50

Super söt blogg :)

Svar: Tack detsamma :)♥
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela