everythinghorzes

I'm alive.

Publicerad 2012-06-05 11:17:06 i Okategoriserat,

Hej & nej jag ska inte börja blogga än eftersom jag typ inte fått tillbaka bloggsuget än.
Är iallfall hemma från skolan för jag har ont i magen men de är mycket bättre nu.
Ska fixa en header som en bad mig göra :) om ni vill kan jag visa alla headers jag gjort när jag är tillbaka.

Tänkte iallfall meddela att om typ 1 vecka så ska jag börja blogga.Ska göra mer läsvärda och längre inlägg.
Puss till er som fortfarande går in är,har typ mer läsare när jag har bloggpaus haha ;-)
Nu ska jag kolla på hur många lingon finns de i världen

/Olivia



Min älskade bror som tog studenten i Torsdags :)!

Kommentarer

Postat av: vendela ! :D

Publicerad 2012-06-05 15:48:25

sv - ja de får du jätte gärna göra! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-06 16:59:15

du behöver ju bara göra ett inlägg om dagen så att du inte blir trött på bloggandet

Postat av: Eckus

Publicerad 2012-06-07 15:45:52

FIN BLOGG! <3 Har du gjort allt själv? :D <3

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-06-07 17:01:49

så fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela