everythinghorzes

Hemma.

Publicerad 2012-06-24 19:06:35 i Okategoriserat,

Hej på er,nu är jag äntligen hemma efter ca 2½ timmes bilfärd.Pallar inte,de brukar lixom ta 1 timme hem och nu tog de 2½ timme p.g.a av att alla som firat midsommar på Tjörn/Orust/Stenungsund  åker hem nu.
 
Nog om de ska  ta lite kortfattat om avd jag gjort under dessa dagar jag inte bloggat.
 
Torsdag:Åkte upp till sommarställe vid 10 tiden och åkte till vårt gammla ställe och lämnade av Frodo.
Sen åkte vi till nya sommarställe och där städade vi hela huset.De avr verkligen sjuukt smutsigt av allt sågspån,byggdamm m.m
 
Sen kom dom fårn mio och lämnade av jättemycket möbler som vi fixade och ställde upp hela kvällen.Vi var där till's typ tio på kvällen.
 
Fredag:Vi gick upp rätt tidigt och åkte till vårt nya sommarställe,där vi fixade mer med möblerna och städade.
Sen vid två tiden åkte vi till farfar och firade midsommar där,utanför hans hus så har dom midsommarstång m.m där jag vann 1 våffelmaskin,1 stavmixer och ett krabbfiskespö :)
 
Lördag:Då var vi i huste och fixade där sen åkte vi hem till vår familjs kompisar.Och deras hund hade fått valpar,sååå söta !
 
Söndag:Vi fiaxde med huset hela fördmiddagen sen åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver :)
 
De var min helg,bloggar mer sen.
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela