everythinghorzes

HEJA SVERGIE !

Publicerad 2012-06-11 19:46:17 i Okategoriserat,

Hej på er.Just nu sitter jag och kollar på Frankrike-England,just nu står de 1-1 och de är ca 6-7 min kvar.
Ikväll är de som ni säkert inte missat Svergie-Ukraina haha kommer behöva hörseskydd för min bror och pappa kommer skrika så mycket.Hoppas Svergie kör järnet så de vinner,de känns som om  Zlatan kommer äga ut ;)
Hahah nu blev de lite fotbolls-snack men de är de enda jag gör på dagarna nu under EM.

15 MIN KVAR,TAGGAA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela