everythinghorzes

Gårdagens ridpass #2.

Publicerad 2012-06-20 12:38:30 i Okategoriserat,

Pinoccio:Eftersom jag missade förra Torsdagen och de fanns plats i en grupp på samma nivå passade jag på att rida igen.
Vi hade gymkhana i vårt lag var de Pinoccio,Simona & Euro.I de andra laget  var de Indie & Grand.
 
Eftersom Pinoccio typ tänder till och blir skit taggad i gymkhana försökte jag typ lugna honom och inte stressa upp då han gjorde de ändå.
T.e.x när vi skulle klappa hand så kasta han sig bakåt och sen typ nocka mig med huvudet.De gick väl bra annars och han var ändå typ kontollerbar (säger man så?) förutom att han var påväg och sticka en gång.Men jag fick stanna han och göra resten av grenen i trav helt enkelt.Vårt lag vann med 4-6 !
 
Borka (hoppspecialen):Vi skulle hoppa en mini bana och han skötte sig jättebra förutom att de gick aningen segt men annars så rulla vi över alla hinder lätt som en plätt :)
 
Banan :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela