everythinghorzes

Dagens ridpass

Publicerad 2012-06-16 15:59:18 i Okategoriserat,

Först så skrittade jag fram vid havet i ca 20 min.

Red sen bort till fotbollsplanen och red henne där.I galoppen ville jag få henne mjuk och få henne trampa på istället för och bara springa runt i korsgalopp med huvudet bland molnen som hon brukar göra,eftersom man får jobba vääldigt mycket om man ville få henne fin i galoppen.

Efter att hon gett sig så gick de jättebra men jag fick inte sluta trycka med innerskänkeln eller fokusera på något annat 1 sekund under galoppen.Haha ni anar inte hur svettiga vi båda var efteråt.

Skrittade av samma runda som framsrkittningen.Fiina Lola ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela