everythinghorzes

Back in business !

Publicerad 2012-06-11 18:13:45 i Okategoriserat,

Hej på er,nu ska jag äntligen börja blogga igen.Har hur mycket bilder på kameran som helst bl.a vårt nya sommarställe,nya saker jag köpt,bilder på min skolavslutningsoutfit m.m

Tänkte ta lite kort om vad jag haft för mig under min bloggpaus.
En utav mina absolut bästa vänner Isabelle har fyllt år,grattis igen ♥

Shoppat en massor,kommer upp inlägg på allt jag köpt.Dock i olika inlägg.

Hängde med min kompis till hennes sommarställe och tog massor av mysiga bilder.

Vart på Lisberg med mina undebara vänner :)!Och mer ska de bli.



Har hur mycket roliga inlägg i arkivet som helst så håll utkik !
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela