everythinghorzes

Torsdag.

Publicerad 2012-07-12 22:07:35 i Okategoriserat,

Hej nu är vi i vårt nya fina hus :)

När vi kom så fixade vi lite med garderober och sånt.Imorgon ska vi sätta upp min spegel,den är såå fin !
Nu har jag dukat och min syster står och skalar potatis medans mina föräldrar sitter ute och chillar i solnedgången haha.
Om vi hinner kanske vi ska sätta i gummibåten imorgon fast det kommer vi nog inte hinna för pappa ska åka till stan över dagen och han måste vara med och sätta på motorn.

Btw,om ni vill se bilder på huset fårn idag kan ni gå in på min syster blogg --> http://elinskoglund.blogg.se

/Olivia

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2012-07-12 22:27:22

hur många m^2 är huset?

hur ser badrummen ut?

huset är verkligen jättefint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela