everythinghorzes

Torsdag.

Publicerad 2012-07-19 18:34:05 i Okategoriserat,

Hej,sitter och äter risifrutti och har precis kommit hem från Maja.Vi fiskade krabbor och lekte med hennes små sysslignar hela dagen typ,hehe.
 
Är jätte badsugen så ska se om någon vill hänga med sen ska jag även gå till Ann-Marie för hon har precis köpt välrdens sötaste cocker spaniel valp som vi hälsade på för någon vecka sen och ska nog till den sen :))
 
Mamma & pappa var ju i gbg igår och då passade dom på att hämta min hårddisk så jag ska lägga upp lite bilder från  när jag red Lola hade jag tänkt och en annan  rolig sak ;)
 
/Olivia
 
(Smakprov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela