everythinghorzes

This or that.

Publicerad 2012-07-31 22:53:02 i Okategoriserat,

Hittade denna på min kompis blogg,så jag tänkte att den kunde vara rolig att göra ;)
 
Falsterbo/GBG HS - Aldrig varit på falsterbo men rätt många säger att GHS  är bättre ;)
häst / ponny - Tycker det är roligare att rida ponnysar.
frihetsdressyr / hoppning-
pojkvän / bästakompis.
choklad / chips.
nellie berntsson / linn Olsson.
party / hemmakväll
Röd/blå
Gul/orange
Fälttävlan/Galopp - Fälttävlan är roligare för man hoppar också sen är det mycket snällare mot hästarna då dom slår hästarna så mycket i galopp dock är skaderisken rätt hög i fälttävlan.
pigg och busig ponny/Lat & seg ponny
vinter/sommar
Bli igenkänd på stan/ingen lägger märke till en
Personlighet/utseende
Få pressenter/ge presenter
Dator/tv
Sms/Skype
Tjejkompis/killkompis
Blogga/Facebook
högklackat/converse
tävla/träna
Ridskor/Ridstövlar
sadel/barbacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela