everythinghorzes

Ridlägret - dag 6.

Publicerad 2012-07-17 20:03:03 i Okategoriserat,

Vi gick upp en halvtimme tidigare så vi skulle hinna städa stugorna.Först åt vi sen städade alla sina egna stugor och stuga 4 var sjuukt sega så vi hann bara fixa emd hästarna 20 min.
 
Sen red vi fram och det avr 3 grupper och jag var den sista gruppen.Vi red fram rätt länge och det gick super bra och lyssnade jättebra och det bara släppte helt i traven och hon trampa på fint och var lätt att forma :)!
Sen skulle vi hoppa en bana och det gick jätte bra,vi kom bra in på alla hinder och inga rivningar eller vägringar dock glömde jag gå emellan två bommar som jag inte ens visste innan att man skulle gå igenom för dom bestämde det på morgonen typ ;)
 
När alla ridit klart så släppte vi ut hästarna och sa hejdå till dom sen fikade vi och det delades ut priser.
Alla blev något speciellt asså t.e.x "veckans kompis" och jag blev veckan rally kally,ni får veta snart ;)
Jag vann rykttävlingen,rallybana (:D),vår stuga vann städtävlingen  också tror jag jag vann en till tävling men kommer inte på vad,hehe.
 
Efter det åkte vi hem,saknar det såå !(Greta har en film frn hopprundan som jag kanske kan lägga upp och pappa har lite bilder på sin mobil)
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela