everythinghorzes

Ridläger - dag 4.

Publicerad 2012-07-12 12:14:54 i Okategoriserat,

Vi fick sovmorgon för att vi skulle rida på långritt och endast rida 1 pass så då kunde vi lika gärna sova en halvtimme till.
 
Under förmiddagen så hade vi aktiviteter som gymkhana till fots,haha vårt lag blev så utklassade.Förlorade ALLA grenar fats vi var typ 3 meter bakom mållinjen varenda gång.Sen åt vi och hämtade hästarna.Egentligen skulle vi ridit och badat med hästarna fast det var så fint väder så Carro sa att vi inte kunde rida dit för det skulle vara för mycket folk för att kunna ta dit hästarna.
 
Så vi red i tre olika grupper det fanns en skritt-trav grupp och en trav och lite galopp och en med mest galopp och jag var i den med mest galopp :)
Jag hade K/Calle denna gången med för Roxanne blir så pigg ute.Det gick jättebra fast han var rätt stark för jag lånade ut mina handskar till Hannah för Polo var så stark så hon fick feta  brännmärket på handen.
Haha när vi galoppera under en raksträcka på typ en äng så kom det en uppförsbacke så hann ingen se att dte blev en nerförsbacke så dom som var först i ledet stannade sen typ flög alla ponnysarna i varandra och en tjej ramlade av haha :)
På kvällen åt vi och typ chillade.
 
/Olivia

K/Calle :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela