everythinghorzes

ORUST.

Publicerad 2012-07-12 12:24:28 i Okategoriserat,

Hejhej,idag åker vi till Orust och är där ett tag ska förhoppningsvis hem över dagen på Tisdag och rida Lola har 5 snart  6 (är på landet på Lördag) så jag måste rida igen dom snart.
 
Och det bra är att idag har några killar installerat 2 tv's i nya huset oxå har vi bredband så jag kan blogga som vanligt även på landet :) Har med mig kameran så jag kan ta massa fina bilder.
 
/Olivia
 

Btw,så är dom snart klara med spa't på hälleviksstrand (där vi bor) så vi har ett spa 300 m ifrån oss :D
 
Innan så bodde vi på edshultshall,fats vi äger fortfarande de huset.
Detta är lite utav vårt område.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela