everythinghorzes

Onsdag.

Publicerad 2012-07-11 09:15:00 i Okategoriserat,

Godmorgon på er.Har gått upp rätt tidigt och ska ner och köpa hallon så jag kan göra smoothie till frukost,namnam ♥
 
Ska ringa till Isabelle sen så drar vi ner till hästarna om en stund.Sen ska mamma antagligen komma och ta kort på mig och Lola :) Ska förmodligen fixa en ny header med dom bilderna isåfall.
Nu måste jag gå,vi hörs sen  med utvärdering av ridpasset och förhoppningsvis bilder.
 
/Olivia
 
Ovisad bild på Lola sen sist jag var där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela