everythinghorzes

Onsdag.

Publicerad 2012-07-18 21:48:40 i Okategoriserat,

Hejhej,mamma väckte mig vid åtta för vi skulle till Göteborg för jag skulle rida igen Lola och dom skulle fixa lite saker.Men det var en annan tjej som skulle rida Lola så jag stannade kvar här :) Cyklade till Maja och vi har badat jättemycket för det var inga maneter så vi var typ ute och simmade mitt ute i havet,skit skönt ! Nu har jag kommit hem och käkat,ska gosa lite med Frodo sen ska jag se på film.Har förresten bränt mig i ansiktet så jag är rätt röd men det kommer bli brunt sen så det är nice. /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela