everythinghorzes

Mini bloggpaus.

Publicerad 2012-07-31 22:48:34 i Okategoriserat,

Som ni märkt har jag haft en liten bloggpaus.På Onsdagen så åkte jag och mamma till akuten med Frodo då han blir smlare och smalare för varje dag.
 
Dom hittade inget dock så hade han påverkningar på lever och njure.Det finns inte mycket att göra då dom inte vet vad det är men vi ger han extra proteinrik hö och pellets.
 
I Torsdags så åkte vi hem till Göteborg över helgen då vi skulle lämna min syster i på flygplatsen på Lördagen då hon skulle till Miami i tre veckor.
Och på Fredag så red jag ett dressyrpass på Pongo och jag jobbade på att få honom mjuk och trampa under sig och lyssna bra på mig osv.Sen på Lördagen så följde Greta med mig och jag hoppade med Pongo.Jobbade med avstånd och rätt galoppsprång och det gick såå bra.Hoppade ca 1,05 på slutet,fiina Pongo <3
 
På Lördag eftermiddag åkte vi tillbaka hit igen.Nu har Maja åkt hem så jag har absolut ingenting att göra på dagarna så jag kan ju blogga när jag inte har något att göra :)!
 
Lite virrigt inlägg men skitsamma.
 
/Olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela