everythinghorzes

Måndag.

Publicerad 2012-07-16 20:15:52 i Okategoriserat,

Hej.Han tyvär inte blogga igår kväll men jag var med Maja hela kvällen dock så var hon iväg och kom rätt sent så vi sov aldrig över.
 
Idag så cyklade jag till Edshultshall och var med henne hela dagen,vi var ute med båten i stormen och det avr över 2 meter höga vågor och jag överdriver inte!
Sen så badade vi och jag lånade en gammal våtdräkt för det var så mycket vågor så man såg inte om det var maneter,haha.
Nu är vi hemma hos mig och jag har precis duschat sen ska vi käka och kolla på film och hon ska sova hos mig.
 
Uppdaterar med sen :))
 
/Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela