everythinghorzes

Majsaan.

Publicerad 2012-07-14 22:49:30 i Okategoriserat,

Hej,efter loppisen så cyklade jag till vårt gammla sommarställe 5 km bort som ni vet.
Var med en utav mina bästavänner Maja har saknat henne hur mycket som helst eftersom hon bor i trollhättan så det är inte så lätt att träffas under vinterhalvåret.
 
Haha först gick vi som vanligt ner till bryggan och satt och pratade om roliga minnen som när hon skulle känna på vattnet så flöt henne sko iväg och det är typ 2 m ner till vattnet från bryggan,hehe.
Imorgon ska hon kanske åka med henne sysslingar som oxå bor på edshutlshall i Liseberg över dagen så då kommer jag ha tråkigt men jag hittar väl på något.Men sen på kvällen så ska både hennes och mina föräldrar till deras kompisar på inflyttningsfest i Solid (typ 2 km) så då ska hon komma till mig och vi ska sova över här och tjocka oss med massa gott och film.Imrgon kanske jag kan göra en videoblogg när Majsan är här :D?
 
Nu ska jag käka chips och kolla på film med min sis som vanligt hehe.
/Olivia

Kommentarer

Postat av: a l e x a n d r a

Publicerad 2012-07-15 11:22:14

När lägger du ut bilderna??:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela